Sunbi 로운 Life

반응형

 

 

 

 

Are you really here

당신은 여기에 정말 있나요?
Or am I dreaming

아니면 제가 꿈속인가요?
I can't tell dreams from truth

저는 진실인지 꿈인지 구분할수 없어요.

For it's been so long

너무 오래되었기 때문이죠.


Since I have seen you

내가 당신을 봤던 이후로
I can hardly remember your face anymore

나는 당신의 얼굴을 기억하기 어렵습니다.
When I get really lonely

내가 정말 외롭게 되고
And the distance calls its only silence

이 먼 거리가 오직 침묵을 부를 때
I think of you smiling

저는 자신에 찬 눈으로

With pride in your eyes

미소짓는 당신을 생각해요.
A lover that sighs

연인을 한숨짓게 하면서...

 

If you want me

나를 원한다면
Satisfy me

나를 만족시키세요.
If you want me

나를 원한다면
Satisfy me

나를 충족시키세요.

 

Are you really sure

당신은 정말로

That you believe me

당신이 나를 믿는다는것을 확신하나요?
When others say I lie

다른사람들이 내가 거짓말한다고 말할 때
I wonder if you could

저는 당신이 언젠가

Ever despise me

나를 많이 싫어할지 궁금해요.


You know I really try

내가 많이 노력하는것을 아시죠.
To be a better one to satisfy you

당신을 만족시킬 더 나은 사람이 되기 위해서요.
For you're everything to me

당신은 저에게 모든것이기 때문에요.
And I do what you ask me

그리고 전 당신이 원하는것을 할게요.
If you let me be free

나를 자유롭게 해준다면요.

 

If you want me
Satisfy me
If you want me
Satisfy me

If you want me
Satisfy me
If you want me
Satisfy me

If you want me
Satisfy me
If you want me
Satisfy me

 

만족시키는것(satisfy)과 희생하는것(sacrifice).

분명 다르지만 살아가다 보니 참 비슷한것 같다.

반응형
반응형

공유하기

facebook twitter kakaoTalk kakaostory naver band