Sunbi 로운 Life

반응형

레이 미 다운(Lay me down)_샘 스미스(Sam Smith)_2013

 

 

Sam Smith - Lay Me Down
샘스미스 - 2013


Yes. I do. I believe.
네. 맞아요. 난 믿어요.

That one day I will be where I was.
그 어느날 나는 내가 있었던 곳에 있을거예요.

Right there, right next to you.
바로 거기에, 바로 그대 옆에

And it's hard, the days just seem so dark.
그리고 이것은 어려워요.
그 날들은 단지 너무 어두운것 같아요.

The moon, the stars
are nothing without you.
그 달, 그 별들은
당신 없이는 아무것도 아니예요.


Your touch, your skin, where do I begin?
너의 손길, 너의 피부.
나는 어디에서 시작해야 할까요?

No words can explain the way.
I'm missing you.
아무런 말도 그 방법을 설명할수 없어요.
나는 그대가 그리워요.

The night, this emptiness,
this hole that I’m inside.
그 밤, 이 공허함, 내가 안에 있는 이 구멍

These tears, they tell their own story.
이 눈물들, 그들은 그들 자신의 이야기를 해요.


You told me not to cry
when you were gone.
당신은 나에게 그대가 가버릴 때
내가 울지 말라고 했어요.

But the feeling's overwhelming.
it's much too strong.
그러나 그 감정은 저항하기 힘들어요.
이것은 너무나 강력해요.


Can I lay by your side? next to you, you.
내가 그의 옆에 누워 있을수 있나요?
당신 바로 옆에, 그대.

And make sure you're alright.
그리고 당신이 괜찮은지 확인할수 있나요.

I'll take care of you.
나는 그대를 돌봐줄거예요.

I don't want to be here
if I can't be with you tonight.
오늘밤 내가 당신과 함께 있을수 없다면
나는 여기에 있는것을 원하지 않아요.


I'm reaching out to you.
나는 그대에게 다가가고 있어요.

Can you hear my call?
당신은 나의 전화가 들리나요?

This hurt that I've been through.
내가 겪어왔던 이 고통.

I'm missing you, missing you like crazy.
나는 그대를 그리워 하고 있어요,
미치도록 그리워 하고 있어요.

Can I lay by your side? next to you, you.
내가 그대의 옆에 누워 있을수 있나요?
당신 바로 옆에, 그대.

And make sure you're alright.
그리고 당신이 괜찮은지 확인할수 있나요.

I'll take care of you.
나는 그대를 돌봐줄거예요.

I don't want to be here
if I can't be with you tonight

오늘밤 내가 당신과 함께 있을수 없다면
나는 여기에 있는것을 원하지 않아요



Lay me down tonight, lay me by your side
오늘밤 나를 눕혀줘요,
당신의 옆에 나를 눕혀줘요.

Lay me down tonight, lay me by your side
오늘밤 나를 눕혀줘요,
당신의 옆에 나를 눕혀줘요.

Can I lay by your side? next to you, you.
내가 그대의 옆에 누워 있을수 있나요?
당신 바로 옆에, 그대.

 

 

공식 뮤직비디오 - 뮤비랑 음원이랑 약간 다른데, 개인적으로 뮤비가 더 좋음.

반응형
반응형

공유하기

facebook twitter kakaoTalk kakaostory naver band